Metin2 Turkhis Pvp Servers Multihack - 31.10.2018 Güncel ( Tüm Özellikler Aktif )



Sürekli pvp hile isteklerinden dolayı Metin2Mod hile yapımıcısının pvp serverlar için ürettiği hileyi size sunuyorum bu hilede normal tr de kullandığımız hile gibi sürekli güncellenecektir.Hileler Fix Yediğinde Sitemize Gelerek Güncel Halini indirebilirsiniz.






-Oto Pot
-Chat Spammer
-Otomatik Canavarlara Saldırı
-Skill Botu
-Balık Botu
-Exp Botu
Türk Pvp serverlerde sorunsuz çalışmaktadır. çalışan diğer yabancı serverler
Balmora, Ravia, Laneris, MarinerMT2, 4Death, DivineWorld, Alcatra, NetMetin, ConcordiaMT2, AmarenaMT2, VirtualMT2, Metek2, NightCore, Luxurius, DiamondMT2, Metin2-Legend
Bu serverları örnek olarak koydum ama oyunun dosyaları vs aynı olduğundan birçok Türk Pvp serverında hileyi kullanabilirsiniz. Hangileri olduğunu benim test etmem çok zor biliyorsunuz ki piyasada çok pvp server var. Kullananlar ve çalıştıranlar veya çalıştıramayanlar şu serverda çalıştı veya şu serverda çalışmadı şeklinde yorum yaparsa kullananlara büyük yarar sağlamış olurlar. Bu şekilde yorum atanlara şimdiden teşekkürler.
  • İndirmiş oldugunuz dosyaları oyunun kurulu olduğu klasörün içine atınız.
  • Daha sonra dll injektörü çalıştırınız.
  • İnjektörden oynamış olduğunuz oyunun pvpsini Seciniz
  • Sonra Metin2Project27.dll dosyasını yada diger python22dll dosyasını seçiniz
  • Ve oyuna enjekte ediniz
  • Sonra karşınıza m2pyhtonloader gelecektir
  • Loader gelince Scripts klasörün içinde bulunan dosyaları oyuna enjekte edip kullanabilirsiniz.
Not: Anlatım biraz karışık ama zor değil adım adım yapmaya çalışın.

Share on Google Plus

Yazar Enes SANCAK

    Blogger Comment
    Facebook Comment