Euro Truck Simulator 2 Resimleri ile Mods A Seçimi 2014

Italian Scania 2014
Italian Scania 2014
Çok yakında SCS Euro Truck Simulator 2 nedeniyle yayımlanmasıyla birlikte, önümüzdeki birkaç hafta içinde çıkacak, ben ekran birkaç ekleyerek arkadaşlarımın blog üyelere bu büyük oyunun eski orijinal versiyonun bize hatırlatmak için bir şey vermek düşündüm oyun hayranları tarafından oluşturulan mods Aşağıda Eddie Stobart üniformanın, çok güzel deri ile Volvo Radarlar versiyonu, oyunun yeni versiyonu ... parmak çarpı için bu harika görünümlü kamyonun başka bir versiyonu vardır umut sağlar.

İtalyan işi tarafından oluşturulan ağır mesafe için Scania isteyen bir çok güzel, Oniki tekerlekleri ile, ben bu kötü çocuğu bahis ne hemen hemen her şeyi çekin.

Üçüncü bugün için başka bir Volvo Lonestranger ve EKK tarafından bu sefer

Ben bunları oluşturmak için alınan işin herhangi için kredi almayın, bu mods herhangi biri için gerekli dosyaların hiçbiri bu blogda olduğunu lütfen unutmayın, ben sadece vb orijinal yaratıcıları ve derililer için fotoğraf ve kredi ekledi
A Kamyon mods olarak kullanılabilirler aswell römork mods bazı birkaç resim Joske AB Fragman paketi

Lonestranger en Esso Tanker
Eğer ben eklemiş birkaç fotoğraf gibi Umut, orijinal hatırlatabilir Euro Truck Simulator
Share on Google Plus

Yazar Enes SANCAK

    Blogger Comment
    Facebook Comment